حديثه جونحديثه جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
فاطمه فاطمه ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

حدیثه جون دختر ناز بابا

دلم برای کسی تنگ است

1392/6/20 10:39
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

دلم برای کسی تنگ است که دل تنگ است

 

دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد

 

دلم برای کسی تنگ استکه با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند

 

دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد

 

دلم برای کسی تنگ است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد

 

دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد

 

دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد

 

دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد

 

دلم برای کسی تنگ است که مشامم به دنبال عطر تن اوست

 

دلم برای کسی تنگ است که اشکهایم را دیده

 

دلم برای کسی تنگ است که تنهاییم را چشیده

 

دلم برای کسی تنگ است که سرنوشتش همانند من است

 

دلم برای کسی تنگ است که نیز نمی دانم او کیست

 

دلم برای کسی تنگ است که نیز می دانم روزی می اید

 

 

عــــــشق

همین خنده های ساده توست

وقتی با تمام غصه هایت می خندی

تا از تمام غصه هایم رها شوم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)