حديثه جونحديثه جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
فاطمه فاطمه ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

حدیثه جون دختر ناز بابا

چند نکته ویژه آقایان

1392/7/20 2:55
193 بازدید
اشتراک گذاری

زنان توجه طلب هستند. آنها تمایل دارند تغییرات ظاهری شان برای شما چند برابر جلوه کند ، پس صورت همسر خود را و کلاْ ظاهر او را همیشه مورد توجه قرار دهید و هر گونه تغییر حتی اگر کوچک باشد ( تغییر آرایش ، مدل ابرو ، رنگ لاک ، کوتاهی یا بلندی ناخنها ، رنگ مو ، مدل مو ، نوع لباس و...) را مورد توجه قرار دهید و به وی یادآوری کنید ، مثلا اگر مدل ابروی همسر شما تغییر کرده ، حتما به محض او نظر خود را به او بگویید.

اسم همسرتان به همراه واژه های زیبایی مثل عزیزم ، خوشگلم ، عسلم و ... صدا بزنید

اگر قصد دارید باتفاق همسرتان به دیدار خانواده خود بروید ، از آنجایی که زنان احساساتی تر از آقایان هستند ، به جای بکار بردن این جمله : امروز عصر جایی قرار نذار می خواهیم یه سر بریم خونه مامانم اینا و ... شما باید از در احساسات وارد شده و این جمله را بکار ببرید : دلم واسه مامان اینا تنگ شد حالشو داری امروز عصر یه سر بریم پیششون؟ در جمله اول شما به صورت امری برخورد کردید و در جمله دوم درخواستی. در صورتی که جمله دوم را بکار ببرید شما هم نظر همسر خود را جویا شدید و هم احساسات ایشان را تحت تاثیر قرار داده اید ، در اینصورت همسرتان این احترام شما را پاسخگو خواهد بود.

نکته مهم دیگری که آقایان باید به آن اهمیت دهند ، بیان احساسات خود نسبت به همسرشان می باشد. البته مرد اقتدار طلب است و اکثر آقایان سختشان است که احساسات خود را به زبان بیاورند ، اما من به این دسته از آقایان عرض می کنم که اگر احساسات خود را در قالب جملاتی مثل دوستت دارم ، تو بهترین همسر دنیایی و ... بیان نمایید ، زندگی تان شیرین تر شده و همسرتان را چند برابر عاشق شما کرده و آرامش عجیبی را به او هدیه می کند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)