حديثه جونحديثه جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
فاطمه فاطمه ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

حدیثه جون دختر ناز بابا

ببخشید آقا! می تونم به خانومتون نگاه کنم؟

1392/6/16 12:47
242 بازدید
اشتراک گذاری
جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی مودبانه گفت: (ببخشید آقا میتونم به خانومتون نگاه کنم و لذت ببرم؟) مرد که اصلا توقع چنین حرفی رو نداشت و حسابی جا خورده بود مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت یقه جوان رو گرفت و با عصبانیت او را به دیوار کوفت و فریاد زد:(مرتیکه عوضی،مگه خودت ناموس نداری؟خجالت نمیکشی؟) اما جوان خیلی آرام بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبانی شود و واکنشی نشان دهد، همان طور مودبانه ادامه داد:(خیلی ععذر می خوام فکر نمی کردم این همه غیرتی بشین، آخه دیدم به خاطر وضع ظاهر خانومتون دارن بدون اجازه نگاه می کنن و لذت می برن، من گفتم حداقل از شما اجازه گرفته باشم که نامردی نکرده باشم...   
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)